Anna & Emil, vilken boost

Idag kom skrivarlusten så plötsligt att jag författade en artikel på cykel i stark motvind. För att inte väcka alltför stor uppmärksamhet låtsades jag prata i mobilen när jag i själva verket hade inspelningsknappen på. Ryckigt och stökigt blev det. Ingressen på slutet och sen en salig röra.

Det som väckt denna plötsliga skrivarlust var två personer; Anna Haag och Emil Jönsson. Till saken hör att längdskidåkning fram tills denna dag varit liktydigt med vallningsremsa och mjölkchoklad. En slags rogivande promenad på fjället. Men idag träffade jag ikonerna Anna & Emil hemma på min egen gata, på Confetti.

Visst hade jag hört talas om dessa energiboostare, men trodde att jag var immun. Jag är ju tokointresserad av sport. Fast när man får höra hur de bygger sitt liv och sitt varumärke kan man inte låta bli att fyllas av deras kärlek och energi. Och känna stolthet att vår byrå får jobba med dom.

Och nu ska jag skriva ner artikeln.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0