Med lätta steg

Efter en dag med maratonmöten och efter att jag rensat upp bland mina inkommande 87 mejl (detta vansinniga informationssamhälle) känner jag mej redo för en löptur. Igår hade jag premiär för mina nya löparskor och det var som att flyga fram. Som han påpekade på Intersport, "man ska inte ha skorna i 8 år", men det har jag haft nu. Tiden går ju så fort och i min värld var de fortfarande relativt nya. Men peppad av min mamma som köpt nya löparskor häromdagen som det visade sig vara 600 kr rabatt på, så bestämde jag mej för att köpa nya. 1600 kr – ingen rabatt! Kan inte låta bli att tänka på att det motsvarar ett par schyssta stövlar, men, men. Så nu åker pannlampan och reflexvästen på. So long!

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh, då gissar jag att du köpt Asics GT-modell, best ever!!! Jag har förbrukat minst 4 per år i ganska många år, men nu när man inte är sponsrad längre blir det dyyyyyyrt. Men ändå värt varje krona :D

2010-03-25 @ 09:44:26
Postat av: Eva

Jo de hette nåt sånt. Coolt att de byggt in en stegmotor :)

2010-03-27 @ 14:18:21
URL: http://mandelqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0