Från tunnelseende till prisutdelning

Så fort jag sagt ordet magnetröntgen så har människor fullkomligen öst klaustrofobiska näradödenupplevelser över mig. Nu dödar jag den myten. Magnetröntgen är en något högljudd variant av solarium. Blunda och passa på att vila. Detta skedde 17.00 igår i Västerås. Därifrån åkte jag direkt till Falun, med ett snabbt ombyte på en toalett efter vägen med slutmål Gyllene Hästen galan - årets marknadsföringsutmärkelse i Dalarna. Jag kom lagom till middagen, dock totalt oförberedd på att en stund senare ta emot vinsten i kategorin O2C (samhällsreklam). Priset är verkligen välförtjänt, en riktigt bra kampanj som fått stort genomslag. Att stå på scenen och improvisera kan jag ta, men den efterföljande fotograferingen är bara så pestig. Jag är SÅ avundsjuk på alla fotogeniquea (felstavat...) människor. Jag ser ut som jag rymt från Säter – alltid. Vissa närstående retas och säger "du ser ju ut så där", men mina kollegor tröstar och säger att "riktigt så ful är du inte i verkligheten". En fotograf har berättat att det är de liksidiga symmetriska människorna som blir de bästa modellerna. Ja, då är jag nog extremt oliksidig. Men i nedanstående fall är vi nog tre rymlingar från Säter. Det bjuder vi på. För vi är vinnare!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis!

2010-03-26 @ 18:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0