I väntan på NätTrollen

Vad modig du är som bloggar, är kommentarer som jag fått. Men vad är det värsta som kan hända? Att bli dissad. Eller att råka ut för NätTrollen.

NätTrollen är sociala ligister som under anonym flagg spyr galla utan att våga visa sig. Fast det gör ju tidningarnas insändarsidor också. I alla fall till viss censurerad del.

Som tur är känner jag en riktig Troll-hunter som besökt oss idag. Och medicinen är hämtad från sagorna. Prata bara snällt med dom så förvandlas dom. Och gör dom inte det betyder det att de är vilka vanliga ligister som helst. De drivs av att sabba. Jag ger mig ut på NätTrollajkt och hör av mig om jag hittar några.


Kommentarer
Postat av: jesper

hehe, jag tror jag vet vem den jägaren är :)

2010-01-22 @ 12:56:39
URL: http://jeper.livejournal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0