SMS från Din Härskare

Lånade ut min mobil till dottern ett kort ögonblick för några veckor sen. På kvällen kom ett SMS.
"Kommer du snart?"
"Vem frågar?"
"Din Härskare."
"Tror du att jag är Emma?"
"Ja..."
"Jag är Emmas mamma."
"Oj."
"Härskare?"
"Har du hennes nummer?"

Denna lille Härskare skäms än. Tänk så fel det kan bli i denna digitala värld. Det här fick min väninna Annika:

"Tjena, ikv ska jag bort, men träffas gärna snart igen :-) ... då kanske du vill ha den där massagen du vet ;-)... Johan". Hon svarade: Jag vet inte vem du är, men det där lät ju trevligt!

Kommentarer
Postat av: Noppa

Du skulle ha svarat och fått höra lite mer.. Kan vara något att ta upp i ett tal på 30 års dag eller liknande.. Ha ha

2010-02-03 @ 22:32:32
URL: http://magnusnoppa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0