Lite teknikfreak är jag allt

Idag vågade jag mig till ICA Sellnäs, än en gång för att hämta ut ett paket. "Det var ingen soffa, bara ett överdrag" sa jag innan hon hunnit fråga. Hon log överseende och hämtade ett litet paket till mig.
Till saken hör att mitt förhållande till min Iphone är ren kärlek. Och alla tillbehör väljs med största omsorg. Endast det bästa är gott nog till min Iphone (förtäckta efterköpskänslor). Eftersom jag tröttnat på trassliga örsladdar och öronsnäckor som ramlar ur, verkar jag nu ha hittat drömmen. Hörlurar och headset i ett. Jag svarar enkelt i telefonen genom en knapptryckning på örat. Superenkel konstruktion, med en rad finesser och riktigt schysst ljud. Som sagt, endast det bästa är gott nog åt en Iphone.

Kommentarer
Postat av: Annica

Den har mig snart i ett fast grepp, den där iPhonen...

2010-02-10 @ 22:14:30
Postat av: Maria

Ha ha, så det var DÄRFÖR du spolade ner gamla telefonen i toan på Plop ;-)

2010-02-11 @ 19:21:20
Postat av: deeped

Skicka länk till denna tingest asap! Jag fick våldsamt köpsug trots att jag redan köpt nya sladdhörlurar till iphonen!

2010-02-14 @ 21:21:44
URL: http://deepedition.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0