Har gjort en blondgrej

Har precis målat om sonens rum med en mörkgrå fondvägg och resten vitt. Har förresten litervis med grå färg kvar om någon behöver. För att ha någonstans att göra av kompisgänget tänkte jag själv göra en soffa av en gammal säng, men klok som jag är kollade jag på IKEA först. Aha, där fanns en snygg bäddsoffa för ynka 400 kr. Frakten låg på 95 så det var inte ens värt besväret att åka till Gävle. Så jag beställde den. Igår kom avin och jag lånade stora Volvon, fällde ner sätena och gick in och hämtade jättepaketet. "Det är en soffa", föklarade jag för personalen. Jag blev lite förvånad när hon kom med ett spolformat paket som hon dessutom orkade bära. Hm, säkert nån fiffig konstruktion tänkte jag och for hem. Behöver jag säga nåt mer. Vad jag hade beställt var ett överdrag, visserligen till den soffa jag tänkt, men soffan fattades uppenbarligen. Så i morrn åker jag till IKEA och köper soffan.

Kommentarer
Postat av: Peter I

Tack! Du förgyllde min eftermiddag med ett riktigt stort skratt. Kan se den häpna minen och hur det pratas över kaffet på utlämningsstället. Tänk hon som kom och trodde...

2010-02-06 @ 17:33:23
URL: http://livetsomdalmas.blogspot.com
Postat av: Annica

Hahaha, det har inte med blondin att göra, det är Eva i ett nötskal.

2010-02-06 @ 18:13:50
Postat av: Mia

Ha Ha!!!Härligt med blondisar :) Själv är jag ju brunett för tillfälligt så jag gör allting rätt och riktigt!

2010-03-03 @ 09:00:01
URL: http://miaochsus.blogg.se/
Postat av: Svägerskan

Ja vad säger man ,, jag har rätt hela tiden,,,,, gå o färga håret svägran så det inte är så uppenbart ;) pussss

2010-03-05 @ 10:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0