Den är gul, ful och gör mig förbannad!

Om det inte vore för den gult skrikande färgen skulle man kunna tro att det är ett vanligt ICA-kvitto. Den lilla sladdriga djäveln satt insnurrad runt min vindrutetorkare. Jag stannade för att ta bort reklamen och det var då jag såg avsändaren: Q-Park. Den lilla jävla lappen kostade 600 kr och hävdade dessutom att jag parkerat "utanför pilmarkeringen, på gångväg". Jävla idioti. Det var enda platsen som fanns på parkeringen på Lugnet Fysiocenter. Och jag såg ingen gångväg. Visserligen såg jag inte skylten heller. Och extra parkeringspengar hade jag lagt i automaten. Ge mej fan på att de där lapplisorna låg på lur i buskarna och bara väntade. I Borlänge har de åtminstone vett att bara ta 300 spänn. Annu ett skäl att inte bo i Falun.

Kommentarer
Postat av: Annica

Nääää, så retligt. Dom slantarna kunde lagt på ett gänt Margeurithas på kanarieholmarna i stället!!!

2010-02-16 @ 08:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0