Blodsockret räddade från impulsköpet

Scandic Continental. Resterna efter thaimaten ligger i lådor över hela bordet. Efter mitt race genom Stockholms skoaffärer var jag så hungrig att jag höll på att bli galen av att peta i mej maten med de där träpinnarna. Rusade därför ner på Seven Eleven och hämta en plastgaffel. Passade på att köpa en påse lantchips och en Marabou också.
Sängen är nu full av smulor och förpackningarna är tomma. Behöver jag säga att jag inte känner mej fräsch. Dessutom ser hotellrummet ut ungefär som min dotters rum i normaltillstånd.
Och svaret är "nej jag hittade inga skor". Jo förresten, ett par ursnygga Vagabond för simpla 800 kr. Problemet var att de inte passade fötterna. 38 för små, 39 glappade. Om inte blodsockret drivit mej från affären så hade jag säkerligen kommit hem med ett par skor i för hög prisklass och för liten storlek.
Nej usch, jag tar ett bad, så får jag åtminstone valuta för pengarna.
Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0